Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

Πώς να πει κανεις μια ιστορία αγάπης * αλήθεια *
Πριν αρχίσω , επιτρέψτε μου να εξηγήσω ,
Μου άρεσε πάρα πολύ .. μια φορά ,
δεν θεωρώ τον εαυτό μου κυνικό -
ούτε ως ζω με τους τρόπους της αγάπης -
αλλά μάλλον ως ένας οξυδερκής παρατηρητής -
Τώρα, αυτό μπορεί να σημαίνει ότι δεν έχω τίποτα να σας προσφέρω -
καμία γνώση εμπιστευτικών πληροφοριών -
δεν υπάρχουν μυστικά του έρωτα -
Αλλά ξέρω πώς να πω μια αληθινή ιστορία αγάπης -
Σας ενδιαφέρει;
Fantastic-
Οπότε ας ξεκινήσουμε ,
Η αληθινή αγάπη , αν υπάρχει ειναι ένα πράγμα είναι πλέον διαθέσιμο σε όλους ,
είναι σαν το νήμα που κάνει το ύφασμα
δεν μπορείτε να το δώσουμε έμφαση -
δεν μπορεί να εξάγουν νόημα -
χωρίς να καταλήξουν βαθύτερα στον ιστό -
και παραμένει πάντα-
κρυμμένα κάτω από στρώματα -
Στο τέλος , αυτό είναι το μόνο που πραγματικά μπορώ να πω σχετικά με οποιαδήποτε
Αληθινή ιστορία αγάπης -
Δεν γενικεύουμε -
Δεν αναλύουμε -
που θα βρεθεί -
Απλώς ... να συμβεί .
και αυτό είναι που κάνει « αλήθεια ».
Αλλά τι είναι αυτό το πολυπόθητο " αγάπη " -
η συγκίνηση ; -
η πράξη ; -
η νοοτροπία ; -
Η αγάπη είναι μια σταθερή κατάσταση της -
Η συλλογική σύμβαση εργασίας μεταξύ των ανθρώπων -
ότι , όποια και αν είναι , μπορεί να θεωρηθεί δικαιολογία
για την απερισκεψία , τον παραλογισμό και άστοχες διαμάχες
Μια quid pro quo μεταξύ δύο ατόμων -
να συμφωνήσουν ότι κάνουν κάτι -
η τίποτα -
μέσα από τη ζωή -
Τώρα που δεν είναι να πούμε ότι Δημιουργεί ό, τι η αγάπη είναι άσκοπο -
Είπα και πριν , έχω αισθανθεί την αγκαλιά της αγάπης
Αγάπη festers μεταξύ ατομων για τόσο πολύ καιρό
δεν είχε άλλη επιλογή -
αλλά και να διαμορφώσουμε το φυσικό μέχρι το ίδιο -
προσωπικότητες και να μας αλλάξει -
Χαρακτηρίζεται από αυθορμητισμό -
από την ανοχή -
με κίνδυνο
για την αγάπη είναι η πιο επικίνδυνη εμπειρία στην ύπαρξη -
η πράξη του να είναι απόλυτα ευάλωτοι με μια άλλη
, ενώ ταυτόχρονα υπόσχεται να μην μας βλάψουν -
Αγαπη. Χαρακτηρίζεται από ευπάθεια
και ο συνεχής φόβος μήπως πληγωθεί -
Έτσι θέλετε να ξέρετε πώς να γράψει μια αληθινή ιστορία αγάπης ;
να είμαστε ειλικρινείς -
δεν σταθώ στο " ρομαντικό " παρωπίδες που μας κρατούν παράλογα αναζητούν εταίρους μας -
μην επεκταθώ σχετικά με την σχετικά με τις μνήμες μιας αγάπης που άνθισε -
αποκαλύπτουν τον πυρήνα της αγάπης -
Μια αληθινή ιστορία αγάπης προέρχεται από ένστικτο -
Μια αληθινή ιστορία αγάπης , προέρχεται από την εμπειρία .
Μια αληθινή ιστορία αγάπης , αν ειναι πραγματικά αληθινή, κάνει το στομάχι να σφηγγει
Ξέρω ότι είπα κάποτε αγαπούσε ,
μου επιτρέπει να επεκταθώ -
Εγώ δεν ένιωσα την " πεταλούδα στο στομάχι "
- Σε περίπτωση που το εσωτερικό του lovestruck στροφή στον οικοδεσπότη τους και φανερώνει την συναισθηματική σημασία της συνάντησης «ο ένας»
Έχω περάσει την ημέρα ονειροπόλησης ...
- Χαμένος στη σκέψη του "ενός" , που αναζητούν σύντομο διάλειμμα από την πραγματικότητα στο μυαλό μου μεταξύ στιγμές απόλυτης ομαλότητας
Κι εγώ έχω λιώσει σε μια λακκούβα του συναισθήματος ....
- Που βρίσκεται δίπλα στο " εκείνο ", όπως εμείς σιγά-σιγά χυθεί » όλο και περισσότερο από τα μυστικά που μας δεσμεύεται ως άτομα , που ενώνει το πνεύμα πολύ μεγαλύτερο από τον εαυτό μου -
Και εγώ δεν ένιωσα ανίκητος ... -
- Να ξέρετε ότι έχω βρει κάτι ποιο σημαντικα από ό, τι εγώ . Κάτι που κάνει το φόβο για το μέλλον .. κάτι για να προσβλέπουμε σε .
Ναι , κι εγώ έχω ερωτευτεί .
και το έκανα ακριβώς αυτό-
Έπεσα .................................
sahil Suri

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου