Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014



.....................Μια βόλτα μέσα στο χρόνο...................
Οδηγώ μέσα στο χρόνο,
Stretching έξω με σουρεαλιστική παραμόρφωση,
Οδηγώ για την ελευθερία,
Είμαι αθάνατος,ελευθερoς από τον φόβο του θανάτου,
Ωθούμαι στο όριο του θνητού πλαισίου μου,
Στη συνέχεια θα υπερβούμε τον ανθρώπινο πόνο,
τίθεται σε αυτή την τέταρτη διάσταση.

Τροχοί μου αγγίζουν πλέον το έδαφος,
από όπου και επιπλέουν στην παθιασμένη προσπάθεια,
μια ολόκληρη Συντετριμμένη προσπάθεια,
ο ρυθμός ενός τέλειου κύκλου,
ένας ρυθμός παλμικός που υψώνεται πάνω από του κόσμου δεινά.

Η κίνηση φέρνει την ελευθερία.

Απρόσκοπτη σε τέλεια τοποθέτηση ,
συμβατικά,
μια ανεξάρτητη μορφή του κινήματος.

Ξέρω ακριβώς πόσο μακριά έχω ταξιδέψει,
Μπορώ να αισθανθώ πόσο μακριά έχω μετακινηθεί.

Αφήστε,το πνεύμα του περιβάλλοντός τροφοδοτούν τις κινήσεις μου,
το πιο δύσκολο πατάω περισσότερο μια συγχώνευση με το περιβάλλον,
Στόχος μου είναι να φτάσω σε αυτό το σημείο της α β ί α σ τ η ς κίνησης,
ενίσχυσε την άντληση του αίματος γύρω από τους μυς μου,
το πνεύμα μου είναι ένα με το σώμα μου,
εγκέφαλο, τους μυς και πνεύμα σε απόλυτη αρμονία,
παράγει μια καθαρή προσπάθεια,
ανθρώπινο σώμα, τα δέντρα, τα βουνά ποτάμια, τα οινοπνευματώδη ποτά και η μοτοσυκλετα.

Carlo Castelvecchi.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου