Τετάρτη 2 Απριλίου 2014



σώμα
Μια ομορφιά έξω στο πλαίσιο των συναισθηματων
Έχω μια ακόρεστη επιθυμία να γράψω ποίηση στο δέρμα σου
Το σώμα σου καμβάς μου, αισθάνεται απαλα το πινέλο μου
Γράφοντας οργασμούς με το ερωτικό του άγγιγμα
Κανελι χείλη μορφονουν το ύφος σου
Απαλό και μεταξένιο μέχρι το κόκαλο
Ψαχνω λέξεις .. είσαι ο οδηγός μου
Όπως έχουμε, συνδέουν το εσωτερικό, όπως
η πλήρωση ο ένας για τον άλλο .. .......
δεν υπάρχει στέλεχος
Σταθερή η σκέψεις μου
Βλέποντας την καλλιγραφία μου,
χρησιμοποιώντας ένα σταθερό εγκεφαλικό επεισόδιο
Αρχίζω παραισθήσεις από ψυχικές εναλαγες
ερχονται σε μια φρενήρη ροή
Θα βρω την ησυχία μου ...........

Οι λέξεις μου εχουν μουλιάσει
τα συναισθήματά μου εισβάλλουν εσωτερικό σου χώρο
Από τα δάχτυλα των ποδιών σου μέχρι τα μάτια
Γράφοντας μεταξύ των μηρών σου
Ποίηση στο σώμα σου σε κάθε ίντσα
Μπορεί να αρχίσεις να σπαρταράς από την Scorpion πρέζα μου
Αμαρτωλά δηλητηριώδη λόγια
να βυθιστουν για πάντα μέσα στο δέρμα ποιητική μελάνι τατουάζ μου
γυμνό,οπτικά γιορτή
Κάθε γραμμή του σώματός σας ένα αριστούργημα ..
Μ.Α.Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου